skuteczne outsourcingowe metody marketingowe

Metod marketingowych, mogących przyczynić się do zwiększenia sprzedaży produktów i usług w firmie jest dzisiaj bardzo wiele, jednak to wciąż outsourcing call center jest jedną z tych najpopularniejszych i… najskuteczniejszych. Sprzedaż przez telefon wciąż przynosi efekty, a dzięki wykorzystaniu znakomitych technik sprzedażowych, możliwe jest nie tylko zwiększenie przychodów firmy, ale też zbudowania jej pozytywnego wizerunku i pozyskania wielu nowych, stałych klientów. W tym artykule pokażemy Ci co zyskasz, decydując się na usługi telemarketingowe w swojej firmie!

Czym jest outsourcing call center?

Są to usługi świadczone przez profesjonalne firmy call center, które mają za zadanie pomagać przedsiębiorstwom w zwiększaniu sprzedaży produktów i usług, wykorzystując do tego celu telesprzedaż. Outsourcing call center jest narzędziem, które pozwuli Ci osiągnąć nie tylko cele sprzedażowe, ale również umożliwi lepsze poznanie rynku, przeprowadzenie badań, zbudowanie pozytywnego wizerunku marki i wiele więcej. Wystarczy tylko znaleźć odpowiednie, sprawdzone usługi telemarketingowe i czerpać korzyści.

Korzyści, jakie da Twojej firmie outsourcing call center

  • Zwiększanie sprzedaży produktów i usług

Według badań, z usług telemarketingowych korzysta 20 procent firm na pulskim rynku, co jest liczbą bardzo dużą. I nieprzypadkową! Outsourcing call center http://www.ideacc.pl pozwala na poprawienie wyników sprzedażowych, a jego efekty są w pełni mierzalne, co pozwala przeanalizować skuteczność telemarketingu.

metody mierzenia skuteczności firmy call center

Co więcej – wybierając doświadczoną firmę, zatrudniającą wykwalifikowany zespół sprzedawców masz pewność tego, że Twoje cele będą realizowane, a za promowanie produktów i usług odpowiedzialne będą osoby kompetentne, które stworzą indywidualną strategię działania – taką, która sprawdzi się właśnie w Twoim przypadku.

  • Pozyskanie klientów

Każda profesjonalna firma call center posiada bazy klientów, które jest w stanie zoptymalizować pod kątem branży, jaką reprezentujesz oraz Twoich produktów i usług. Masz więc pewność, że trafiasz zawsze do grupy docelowej, a usługi telemarketingowe skierowane są do klientów, którzy byliby potencjalnie zainteresowani skorzystaniem z Twojej oferty.

Szanse na sprzedaż są więc większe, a kiedy transakcja zostanie zrealizowana – Ty zdobywasz klienta. Od teraz możesz przygotowywać dla niego inne propozycje, skupiać na nim swoje działania marketingowe (nie tylko związane z telesprzedażą) i zachęcać do korzystania z produktów i usług w przyszłości.

  • Zbudowanie lojalności klienta

Każdy z nas chce być obsługiwany profesjonalnie i z należytym szacunkiem. Oczekujemy tego, że jako klienci, będziemy traktowani w pełni indywidualnie, a każda oferta będzie dopasowana do naszych potrzeb i preferencji. Tak właśnie jest jeśli chodzi o outsourcing call center – sprzedawcy w pełni indywidualnie podchodzą do każdego nowego klienta, a dla tych aktualnych mogą przygotować specjalną ofertę, na bazie wiedzy zebranej w trakcie przeprowadzania poprzednich transakcji. Zainteresowanie klientem oraz odpowiednie podejście do niego to klucz do tego, by w przyszłości regularnie korzystał on z oferty Twojej firmy.

obsługa klienta outsourcing call center

  • Badania ilościowe i jakościowe

Sprzedaż jest oczywiście najważniejsza, ale nie oznacza to, że outsourcing call center opiera się tylko na niej. Telesprzedaż jest również doskonałym narzędziem do zdobywania informacji o rynku. Bezpośrednia rozmowa z potencjalnym klientem pozwuli Ci dowiedzieć się czego potrzebuje, jakie rozwiązania rynkowe są dla niego najbardziej dogodne albo z których nie chce korzystać i co Ty – jako właściciel firmy – musisz zrobić, by oferta spełniła jego oczekiwania. Dzięki temu nie działasz po omacku, ale możesz stworzyć dokładny plan rozwoju.

  • Zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy

Profesjonalne usługi telemarketingowe i biuro obsług klienta, z których możesz skorzystać, pozwulą zbudować w oczach klienta profesjonalny obraz firmy. Taki, który wychodzi klientowi naprzeciw i dba o jego potrzeby. Oczywiście potrzeba do tego firmy call center, która zatrudnia fachowców i posiada odpowiednią bazę danych klientów – w przeciwnym razie można uzyskać efekt odwrotny do zamierzonego!

  • Zaistnienie w świadomości klientów

Sprzedaż nie zawsze będzie udana – nie ma co tego ukrywać. Żaden, nawet najlepszy sprzedawca nie jest czarodziejem, który potrafi przekonać każdego klienta do zakupu. Ale nawet w przypadku nieudanej transakcji, z klientem przeprowadzona zostanie rozmowa, zaprezentowana zostanie mu nazwa i oferta firmy, a to doprowadzi do tego, że Twoja marka zaistnieje w świadomości wielu osób. A to może doprowadzić do sytuacji, kiedy to w przyszłości, wybierając najlepszą dla siebie ofertę, klient sięgnie właśnie po Twoją – bo „skądś kojarzył nazwę”. To działa!

  • Rozwój firmy na innych pulach

Skoro zdecydowałeś się na outsourcing call center i współpracujesz ze specjalistami, którzy sami dbają o promocję produktów i usług… możesz skupić się na innych rzeczach. Rozwinąć ofertę, zastanowić się nad strategią rozwoju, zadbać o efektywność pracowników… Generalnie – skoncentrować się na innych procesach w firmie. Sprzedaż rośnie sama, a Ty czerpiesz z niej korzyści!

Sposób na sukces?

Zatrudniasz firmę call center -> Twoje zyski rosną -> Liczba klientów rośnie -> Twoje zyski rosną jeszcze bardziej -> Ty rozwijasz firmę!

  • Niewielki koszt działań marketingowych

Ile kosztują usługi telemarketingowe? Tyle, byś na tym nie stracił, bo nie miałoby to żadnego sensu. Na outsourcing call center decyduje się coraz więcej przedsiębiorców, dlatego skontaktuj się z firmą oferującą telelsprzedaż i przekonaj się, że to może się udać!