Zmiana godzin pracy Punktu Obsługi Klienta w Śródmieściu. W każdy poniedziałek można będzie z niego korzystać do godz. 18:00.

W Olsztynie funkcjonuje

sześć Punktów Obsługi Klienta

uruchomionych przez Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu. Ich głównym zadaniem jest sprzedaż biletów. Zatrudnieni tam pracownicy służą także informacją i wskazówkami dotyczącymi sposobu podróżowania komunikacją miejską w naszym mieście.

Zmieniły się godziny otwarcia punktu Centrum, zlokalizowanego przy al. Piłsudskiego w pobliżu galerii handlowej. Teraz w każdy poniedziałek będzie otwarty od godz. 11 do godz. 18. Dzięki temu jest możliwe zwiększenie dostępności usług świadczonych przez ZDZiT.

Niezależnie - w dalszym ciągi jest możliwość złożenia wniosku o

Olsztyńską Kartę Miejską oraz doładowywania jej lub kupna biletów przez Internet

. Zapłacić za przejazd można także w biletomatach w autobusach oraz tramwajach lub w 37 urządzeniach stacjonarnych, zlokalizowanych na terenie całego miasta.

<- Wstecz do: Archiwum