OGŁOSZENIE

STRAŻ MIEJSKA w Olsztynie
ul. J. Piłsudskiego 11/17
10-959 Olsztyn

organizuje nabór do pracy
na wolne stanowiska STRAŻNIKA MIEJSKIEGO - APLIKANTA

Do zadań Aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami określonymi w art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 poz. 928 )

  1. Wymagania niezbędne:
    - obywatelstwo polskie,
    - ukończone 21 lat,
    - korzystanie z pełni praw publicznych,
    - wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
    - nienaganna opinia,
    - sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
    - niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej.

- ukończone szkolenie podstawowe na strażników gminnych/miejskich.

  1. Preferencje dodatkowe:
    - wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja),
    - doświadczenie w służbach mundurowych,
    - zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
    - odporność na stres, dyspozycyjność,
    - dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna,
    - aktywność sportowa ,
    - posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi,
    - posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku
    strażnika miejskiego.
  2. Warunki pracy:
    1. służba patrolowa w terenie,
    2. praca na pełny etat w systemie trzyzmianowym, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym.

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie przy ul. J. Piłsudskiego 11/17 następujących dokumentów:

  1. CV,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy,
  4. kserokopia dokumentu tożsamości, ewentualnie prawa jazdy,
  5. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo, dyplom),
  6. podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści:
    „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską
    w Olsztynie zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. 2018 poz. 1000 ) o ochronie danych osobowych,
  7. podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności.
  8. podpisane oświadczenie kandydata o uregulowanym stosunku do służby wojskowej oraz książeczka wojskowa do wglądu.

Informacja dodatkowa:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej – Straż Miejska w Olsztynie Al. J. Piłsudskiego 11/17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych –

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. (089) 521-16-30 w. 41;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Komplet dokumentów należy złożyć w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr. 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta )” w terminie do 20.06.2018 r. do godziny 15.00.

Oferty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane oraz nie będą na nie udzielane odpowiedzi.

Informuje się o obowiązku posiadania dokumentu potwierdzającego tożsamość ( dowód osobisty) do wglądu, podczas każdego etapu procedury rekrutacyjnej.

Wszystkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na stronie internetowej: Straży Miejskiej w Olsztynie www.strazmiejska.olsztyn.pl oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Olsztynie ul. J. Piłsudskiego 11/17.

Dodatkowe informacje; tel. (89) 521-16-44
Komendant
Straży Miejskiej w Olsztynie

Jarosław Lipiński

Olsztyn 08.06.2018 r.