OGŁOSZENIE
STRAŻ MIEJSKA w Olsztynie
ul. J. Piłsudskiego 11/17
10-959 Olsztyn
organizuje nabór do pracy
na wolne stanowiska STRAŻNIKA MIEJSKIEGO - APLIKANTA
Do zadań Aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami określonymi w art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz. U. z 2018 poz. 928 )
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- ukończone szkolenie podstawowe na strażników gminnych/miejskich.
- Preferencje dodatkowe:
- wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja),
- doświadczenie w służbach mundurowych,
- zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
- odporność na stres, dyspozycyjność,
- dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna,
- aktywność sportowa ,
- posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi,
- posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku
strażnika miejskiego. - Warunki pracy:
- służba patrolowa w terenie,
- praca na pełny etat w systemie trzyzmianowym, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie przy ul. J. Piłsudskiego 11/17 następujących dokumentów:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy,
- kserokopia dokumentu tożsamości, ewentualnie prawa jazdy,
- kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (świadectwo, dyplom),
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską
w Olsztynie zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. 2018 poz. 1000 ) o ochronie danych osobowych, - podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności.
- podpisane oświadczenie kandydata o uregulowanym stosunku do służby wojskowej oraz książeczka wojskowa do wglądu.
Informacja dodatkowa:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej – Straż Miejska w Olsztynie Al. J. Piłsudskiego 11/17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych –
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. (089) 521-16-30 w. 41;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Komplet dokumentów należy złożyć w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr. 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta )” w terminie do 20.06.2018 r. do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane oraz nie będą na nie udzielane odpowiedzi.
Informuje się o obowiązku posiadania dokumentu potwierdzającego tożsamość ( dowód osobisty) do wglądu, podczas każdego etapu procedury rekrutacyjnej.
Wszystkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na stronie internetowej: Straży Miejskiej w Olsztynie www.strazmiejska.olsztyn.pl oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Olsztynie ul. J. Piłsudskiego 11/17.
Dodatkowe informacje; tel. (89) 521-16-44
Komendant
Straży Miejskiej w Olsztynie
Jarosław Lipiński
Olsztyn 08.06.2018 r.