Informujemy, że zmieniła się część zasad obsługi klientów Wydziału Budownictwa i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. Nadal zachęcamy – jeśli tylko istnieje taka możliwość – aby formalności załatwiać drogą pocztową lub drogą elektroniczną.
W poniedziałki i czwartki w godzinach 8.00-10.00 i 12.00-14.00 wprowadzono następujące udogodnienia dla interesantów, w ramach możliwości i ram czasowych, z zachowaniem wzmożonych środków bezpieczeństwa:
- osobistego złożenia podań, wniosków i dokumentacji projektowej
- odbioru decyzji i zgłoszeń z projektem budowlanym po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu z inspektorem prowadzącym sprawę
- odbioru dokumentacji z postanowieniem o uzupełnieniu braków po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu z inspektorem prowadzącym sprawę
- odbioru dziennika budowy po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu z inspektorem prowadzącym sprawę
- wypożyczenia dokumentacji projektowej po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu z inspektorem prowadzącym sprawę.