OGŁOSZENIE
STRAŻ MIEJSKA w Olsztynie
ul. J. Piłsudskiego 11/17
10-959 Olsztyn
organizuje nabór do pracy
na wolne stanowiska STRAŻNIKA MIEJSKIEGO - APLIKANTA
Do zadań Aplikanta (po ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia podstawowego) należeć będzie ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami określonymi w art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz. U. z 2016 poz. 706)
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej. - Preferencje dodatkowe:
- wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja),
- doświadczenie w służbach mundurowych,
- zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
- odporność na stres, dyspozycyjność,
- dobra znajomość topografii Miasta Olsztyna,
- aktywność sportowa ,
- posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi,
- posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku
strażnika miejskiego. - Warunki pracy:
- służba patrolowa w terenie,
- praca na pełny etat w systemie trzyzmianowym, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie przy ul. J. Piłsudskiego 11/17 następujących dokumentów:
1. CV,
2. list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy,
4. kserokopia dokumentu tożsamości, ewentualnie prawa jazdy,
5. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie ( świadectwo, dyplom),
6. podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską w Olsztynie zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
7. podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności.
8. podpisane oświadczenie kandydata o uregulowanym stosunku do służby wojskowej oraz książeczka wojskowa do wglądu.
Komplet dokumentów należy złożyć w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr. 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta )” w terminie do 20.06.2018 r. do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane oraz nie będą na nie udzielane odpowiedzi.
Informuje się o obowiązku posiadania dokumentu potwierdzającego tożsamość ( dowód osobisty) do wglądu, podczas każdego etapu procedury rekrutacyjnej.
Wszystkie informacje dotyczące naboru będą umieszczane na stronie internetowej: Straży Miejskiej w Olsztynie www.strazmiejska.olsztyn.pl oraz na tablicy informacyjnej Straży Miejskiej w Olsztynie ul. J. Piłsudskiego 11/17.
Dodatkowe informacje; tel. (89) 521-16-44
Olsztyn, 08.06.2018 r.
Komendant
Straży Miejskiej w Olsztynie
Jarosław Lipiński