OGŁOSZENIE

STRAŻ MIEJSKA w Olsztynie
ul. J. Piłsudskiego 11/17
10-959 Olsztyn


Komendant Straży Miejskiej w Olsztynie
organizuje nabór do pracy
na wolne stanowisko referenta

(umowa na zastępstwo)

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. pobieranie, wydawanie, ewidencja i rozliczanie druków ścisłego zarachowania (mandaty, notatniki służbowe),

  2. wprowadzanie i aktualizowanie danych dotyczących działalności statutowej Straży Miejskiej w zakresie nałożonych mandatów karnych gotówkowych i kredytowych,

  3. sporządzanie sprawozdań z rozliczanych mandatów karnych oraz z bloczków mandatowych,

  4. dokonywanie zakupów sortów mundurowych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych ,

  5. przestrzeganie terminowości wydawania należnych sortów mundurowych i odnotowywanie w kartach ewidencyjnych wyposażenia osobistego,

  6. naliczanie ekwiwalentów za pranie odzieży służbowej i zakup odzieży osobistej,

Warunki pracy:

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku :
    - praca biurowa.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

Pozostałe wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  4. nieposzlakowana opinia;

  5. biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);

  6. znajomość przepisów prawa w zakresie:

- kodeks postępowania administracyjnego;

- instrukcji kancelaryjnej, zasad obiegu i archiwizacji dokumentacji;

- znajomość przepisów dot. zamówień publicznych.

Wymagania dodatkowe:

1. wykształcenie wyższe

2. co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;

  1. umiejętność analizowania dokumentów, sporządzania pism urzędowych;

  2. umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność, terminowość;

5. umiejętność obsługi klienta, asertywność, odporność na stres;

6. umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. CV;

  2. list motywacyjny;

  3. kwestionariusz osobowy;

  4. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

  5. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji;

  7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

Kopie innych dokumentów:

  1. Kopie świadectw pracy;

Informacja dodatkowa:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej – Straż Miejska w Olsztynie Al. J. Piłsudskiego 11/17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. (089) 521-16-30 w. 41;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Komplet dokumentów należy złożyć w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr. 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Referenta w terminie do 03.02.2020 r. do godziny 15.00.



Komendant

Straży Miejskiej w Olsztynie

Jarosław Lipiński