OGŁOSZENIE
STRAŻ MIEJSKA w Olsztynie
ul. J. Piłsudskiego 11/17
10-959 Olsztyn
Komendant Straży Miejskiej w Olsztynie
organizuje nabór do pracy
na wolne stanowisko referenta
(umowa na zastępstwo)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
pobieranie, wydawanie, ewidencja i rozliczanie druków ścisłego zarachowania (mandaty, notatniki służbowe),
-
wprowadzanie i aktualizowanie danych dotyczących działalności statutowej Straży Miejskiej w zakresie nałożonych mandatów karnych gotówkowych i kredytowych,
-
sporządzanie sprawozdań z rozliczanych mandatów karnych oraz z bloczków mandatowych,
-
dokonywanie zakupów sortów mundurowych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych ,
-
przestrzeganie terminowości wydawania należnych sortów mundurowych i odnotowywanie w kartach ewidencyjnych wyposażenia osobistego,
-
naliczanie ekwiwalentów za pranie odzieży służbowej i zakup odzieży osobistej,
Warunki pracy:
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku :
- praca biurowa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
Pozostałe wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nieposzlakowana opinia;
-
biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
-
znajomość przepisów prawa w zakresie:
- kodeks postępowania administracyjnego;
- instrukcji kancelaryjnej, zasad obiegu i archiwizacji dokumentacji;
- znajomość przepisów dot. zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe:
1. wykształcenie wyższe
2. co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
-
umiejętność analizowania dokumentów, sporządzania pism urzędowych;
-
umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność, terminowość;
5. umiejętność obsługi klienta, asertywność, odporność na stres;
6. umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV;
-
list motywacyjny;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji; -
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
Kopie innych dokumentów:
-
Kopie świadectw pracy;
Informacja dodatkowa: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej – Straż Miejska w Olsztynie Al. J. Piłsudskiego 11/17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych –
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Komplet dokumentów należy złożyć w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr. 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Referenta w terminie do 03.02.2020 r. do godziny 15.00.
Komendant
Straży Miejskiej w Olsztynie
Jarosław Lipiński
OGŁOSZENIE
STRAŻ MIEJSKA w Olsztynie
ul. J. Piłsudskiego 11/17
10-959 Olsztyn
Komendant Straży Miejskiej w Olsztynie
organizuje nabór do pracy
na wolne stanowisko referenta
(umowa na zastępstwo)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
pobieranie, wydawanie, ewidencja i rozliczanie druków ścisłego zarachowania (mandaty, notatniki służbowe),
-
wprowadzanie i aktualizowanie danych dotyczących działalności statutowej Straży Miejskiej w zakresie nałożonych mandatów karnych gotówkowych i kredytowych,
-
sporządzanie sprawozdań z rozliczanych mandatów karnych oraz z bloczków mandatowych,
-
dokonywanie zakupów sortów mundurowych zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych ,
-
przestrzeganie terminowości wydawania należnych sortów mundurowych i odnotowywanie w kartach ewidencyjnych wyposażenia osobistego,
-
naliczanie ekwiwalentów za pranie odzieży służbowej i zakup odzieży osobistej,
Warunki pracy:
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku :
- praca biurowa. -
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
Pozostałe wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nieposzlakowana opinia;
-
biegła znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
-
znajomość przepisów prawa w zakresie:
- kodeks postępowania administracyjnego;
- instrukcji kancelaryjnej, zasad obiegu i archiwizacji dokumentacji;
- znajomość przepisów dot. zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe:
1. wykształcenie wyższe
2. co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
-
umiejętność analizowania dokumentów, sporządzania pism urzędowych;
-
umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, systematyczność, terminowość;
5. umiejętność obsługi klienta, asertywność, odporność na stres;
6. umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
CV;
-
list motywacyjny;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji; -
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
Kopie innych dokumentów:
-
Kopie świadectw pracy;
Informacja dodatkowa: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej – Straż Miejska w Olsztynie Al. J. Piłsudskiego 11/17;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych –
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy
od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Komplet dokumentów należy złożyć w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr. 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Referenta w terminie do 03.02.2020 r. do godziny 15.00.
Komendant
Straży Miejskiej w Olsztynie
Jarosław Lipiński