Przedsiębiorcy szukający przestrzeni biurowej dla swoich pracowników, ale również osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, staja często przed poważnym dylematem – czy lepiej wybrać lepszy standard biura, albo np. na obrzeżach miasta, czy lepiej zdecydować się na gorszy standard, ale bliżej centrum miasta? Wcale nie jest to decyzja łatwa. Co jest zatem lepsze?

Wrocław biura do wynajęciatakich ogłoszeń w gazetach, w regionalnych radiach czy też w Internecie jest naprawdę duży. Przeszukiwanie tych ofert i sprawdzanie ich jest najczęściej czasochłonne, jednak trzeba przejść przez ten etap, aby wybrać jak najlepszą opcję dla swojej firmy. Wybór nie jest jednak łatwy, bo bardzo często trzeba wybierać albo pomiędzy wysokim standardem, albo dobrą lokalizacją. Pierwsze rozwiązanie, a wiec wybór biura do wynajęcia w bardzo dobrym standardzie to marzenie wielu. Jednak w tym przypadku, standard albo bardzo dużo kosztuje, albo są to biura na obrzeżach miasta, które rekompensują daleki dojazd komfortem wyposażenia i wykończenia lokalu. Z kolei biura, które mamy do wyboru w centrum miast, często nie są w takim standardzie, który by nam odpowiadał. Niezwykle często zlokalizowane są one w kamienicach – owszem, posiadających swój urok i klasę, jednak znacznie ograniczających możliwości aranżacyjne i wykończeniowe lokalu. Wybór nie jest łatwy? Czy postawić na mało atrakcyjne biuro, do którego jednak dojazd jest prosty, a to ma ogromne znacznie dla klientów, czy może zdecydować się na długie dojazdy, ale za to pracę w luksusowych i przyjemnych warunkach? Wybór nie jest łatwy, jednak można na naszym rynku znaleźć także inne rozwiązania – połącznie dobrej lokalizacji i wysokiego standardu.

Wysoki standard i dobra lokalizacja – biura do wynajęcia we Wrocławiu na Legnickiej!

Coraz więcej deweloperów zdaje sobie sprawę z tego, że nie wystarczy wzniesienie atrakcyjnego budynku w mało atrakcyjnej okolicy. Często takie budynki nie cieszą się w ogóle zainteresowaniem. Dlatego, obecnie wielu deweloperów szuka takich terenów i działek budowlanych, które jak najlepiej zaspokoją coraz wyższe oczekiwania klientów. Biura do wynajęcia we Wrocławiu coraz częściej zlokalizowane są w naprawdę dobrych częściach miasta, do których dojazd nie jest utrudniony. Jednocześnie charakteryzują się bardzo wysokim standardem. Przykładem może być biurowiec Vision Offices zlokalizowany przy ulicy Legnickiej. Budynek cechuje wyjątkowej urody i oryginalności architektura, bardzo dobra komunikacja z miastem, a także możliwość swobodnej aranżacji biur. Budynki takie jak ten oraz ich pomysłodawcy i właściciele udowadniają, że można połączyć wygodę i użyteczność, standard i lokalizację!

Biura do wynajęcia – standard czy lokalizacja – co jest ważniejsze?

Najważniejsze atuty dobrego biura

Jeżeli zależy nam na biurze, które faktycznie będzie wygodne, warto wziąć pod uwagę:

  1. lokalizację

Lokalizacja to nie tylko bliskość do centrum, ale przede wszystkim dobre skomunikowanie z centrum oraz z ważnymi punktami i dzielnicami miasta. W „dobrej lokalizacji” zawiera się wiele rzeczy, m.in. bliskość do przystanków autobusowych czy tramwajowych, bliskość do dobrych dróg, etc.

  1. Koszty

Koszty nie zawsze są najważniejsze. Warto przełożyć je na zyski w firmie, które zostaną powiększone np. poprzez dobrą lokalizację, prestiż miejsca, komfort pracy. Nie można jednak powiedzieć, że koszty nie są ważne – stanowią one przecież podstawę działania każdej firmy, bez względu na jej wielkość. Dlatego, jeżeli koszty wydają Ci się niewspółmierne do korzyści, nie decyduj się na takie miejsce.

  1. Standard i wykończenie

Przestrzeń biurowa powinna być elegancka i po prostu przyjemna. To, jak wykończysz pomieszczenie i jak je urządzisz, powinno zależeć już wyłącznie do Ciebie. Dlatego warto szukać takich lokali, które można dowolnie zaaranżować, tak aby wygodnie było Tobie, Twoim pracownikom, a także oczywiście klientom!

Poszukiwanie dobrego biura we Wrocławiu może być czasochłonne, jednak z pewnością są na tym rynku lokale, które mogą idealnie dopasować się do Twoich wymagań.