UM Olsztyn: Komunikat dla klientów MPEC

2 min czytania

Szanowni Klienci,

Od najbliższego poniedziałku tj. 16 marca br. do odwołania zmieniona zostaje organizacja pracy Spółki. W związku z tym siedziba Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Olsztynie przy ul. Słonecznej 46 zostaje zamknięta. Załatwianie spraw będzie możliwe wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się z przedstawicielami Przedsiębiorstwa pod nr tel. sekretariat: 89 524 03 04; tel. centrala: 89 524 05 34; 89 524 12 00; adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Dział Obsługi Odbiorców Ciepła tel.: 89 524 12 08 adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powyższe działania podyktowane są troską o zdrowie naszych Klientów, a także pracowników i wpisują się w decyzję Rządu RP w sprawie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego kraju w związku z rozpowszechnianiem koronawirusa w Polsce.

Jednocześnie informujemy, że wszystkie komórki organizacyjne Przedsiębiorstwa pracują bez zmian, a zaistniała sytuacja nie wpływa na zapewnienie ciągłości dostaw ciepła dla odbiorców. Natomiast wszelkie interwencje w mieszkaniach, lokalach użytkowych zostają zawieszone. Służby eksploatacyjne MPEC Sp. z o.o. w Olsztynie ograniczają swoją działalność do utrzymania ciągłości dostaw ciepła do węzłów cieplnych oraz ich prawidłowej pracy.

Pogotowie Ciepłownicze, tel. 993 pracuje przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Informacje o kolejnych zmianach organizacji pracy Spółki lub ich odwołaniu będą publikowane na

stronie internetowej przedsiębiorstwa

<- Wstecz do: Archiwum

Urząd Miasta Olsztyna,

olsztyn.eu/nc/o-olsztynie/aktualnosci/article/komunikat-dla-klientow-mpec.html

Autor: krystian