Jak zwiększyć zyski z firmowej strony internetowej?

Strona internetowa powinna być zbudowana w taki sposób, aby zachęcać klientów do wykonywania konkretnych akcji, tożsamych z celami biznesowymi firmy. Firmy takie jak agencja marketingu internetowego 48 Media przywiązują dużą wagę do tego, aby tworzyć strony www zgodnie z aktualnymi trendami i standardami wyszukiwarek internetowych. Doświadczenie w kwestii marketingu pozwala zaprojektować witrynę w taki sposób, aby bardzo efektywnie wpływać na decyzję potencjalnych klientów i skutecznie motywować do podejmowania konkretnych działań. W jaki sposób zachęcać internautów do skorzystania z oferty, a tym samym zwiększyć zyski przedsiębiorstwa?
Przedstaw siebie i swoją firmę od jak najlepszej strony
Pierwszym elementem w skutecznych działaniach marketingowych na stronie www powinno być odpowiednie przedstawienie samego siebie, przedsiębiorstwa i pracowników. Nie wystarczy tego wykonać jedynie na podstronie o nazwie o nas”, ale warto w wielu innych miejscach witryny opisywać profesjonalizm, doświadczenie oraz historię samej firmy, a także opinie i rekomendacje. Dzięki takim działaniom zdecydowanie łatwiej zachęcić klienta do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa.
Przedstaw ofertę w przejrzysty sposób
Może się wydawać, że nie ma nic prostszego w drobiazgowym przedstawieniu oferty przedsiębiorstwa wystarczą zdjęcia i szczegółowe opisy. Warto jednak dostrzec to, że firmy, które specjalizują się tworzeniu stron internetowych dla firm dopracowują ten aspekt w każdym detalu, podkreślając unikatowość takiej oferty. Konkurencja ma zapewne własną stronę internetową i dysponuje podobnymi zdjęciami i bliźniaczo podobnymi opisami produktów. Istnieje więc szansa, że klient będzie zwracał uwagę na coś czego nie znajdzie u konkurencji. Przy opisie produktów warto też użyć pogrubień lub podkreśleń innym kolorem, które dotyczą istotnych informacji o produkcie. W ten sposób przeglądanie wielu stron z podobnymi produktami pozwoli klientowi zapamiętać tylko najpotrzebniejsze informacje.
Banery, przyciski i grafiki zachęcające do wykonania konkretnych akcji są to przykłady elementów CTA, czyli Call-to-action. Nowoczesna strona www powinna zawierać tego typu elementy, aby skutecznie generować wysoki poziom konwersji. Internauta po kliknięciu wyróżniającego się przycisku kierowany jest do sklepu, gdzie może zakupić dany produkt, szybko skorzystać z formularza kontaktowego, aby wysłać wiadomość, wypełnić ankietę lub inne tym podobne. Tego typu dodatkowa zachęta jest skuteczną metodą na pozyskanie klienta.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski