UM Olsztyn: Całą noc będą tworzyć gry

2 min czytania

Takiego przedsięwzięcia w Olsztynie jeszcze nie było. W Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się maraton programowania gier.

Impreza zatytułowana GameLake Jam skierowana jest m.in. do programistów, grafików komputerowych - wszystkich tych, których łączy pasja tworzenia gier. Przy okazji nie zabraknie wystąpień osób związanych z branżą gier, pracowników firm IT oraz firm partnerskich.

- Idea, jaka od początku nam przyświecała, to integracja olsztyńskich środowisk gamedevowych, a także grafików komputerowych czy muzyków zainteresowanych tematyką tworzenia gier komputerowych - informują organizatorzy. - Oczywiście jesteśmy otwarci na przyjęcie koderów także spoza naszego regionu. Impreza ma charakter non profit i gorąco wierzymy, że będzie ona powtarzana cyklicznie na coraz większą skalę.

Wydarzenie rozpocznie się w piątkowe popołudnie. Wówczas będzie można także posłuchać specjalistów, którzy opowiedzą o tworzeniu gier, zagrożeniach, jakie czyhają na początku na programistów oraz o zdobywaniu pieniędzy na realizację pomysłów. Później uczestnicy, którzy zgłosili się do konkursu poznają temat prac i zaczną… 22-godzinne programowanie. Laureatów poznamy w sobotę przed 20:00.

Do olsztyńskiego Parku Naukowo-Technologicznego można dojechać autobusami komunikacji miejskiej nr 110. [

Program:

  • 9 marca (piątek)

17:00 rejestracja uczestników (identyfikatory, wręczenie giftbagów)
17:30 oficjalne otwarcie
17:45 3-4 prezentacje po ok. 20 min.; tematyka z zakresu tworzenia i upowszechniania gier
19:00 podanie tematyki konkursowej, łączenie się w drużyny, instalacja laptopów
20:00 rozpoczęcie części konkursowej, ok. 22 h kodowania

  • 10 marca (sobota)

18:00 zakończenie części konkursowej
18:30 prezentacja gier
19:00 głosowanie jury (skład: organizatorzy, partnerzy, goście)
19:30 ogłoszenie zwycięzców, rozdanie nagród, zakończenie imprezy

strona internetowa wydarzenia

<- Wstecz do: Archiwum

Urząd Miasta Olsztyna,

olsztyn.eu/nc/o-olsztynie/aktualnosci/article/cala-noc-beda-tworzyc-gry.html

Autor: krystian