Olsztyński ratusz, widok na wieżę

Co należałoby zmienić w pracy ratusza, jak interesanci oceniają usługi, z jakich aspektów są zadowoleni a z jakich nie? Jak co roku pytamy Państwa o jakość obsługi w Urzędzie Miasta.

Zależy nam, aby jakość świadczonych przez nas usług była na najwyższym poziomie i odpowiadała oczekiwaniom interesantów. Ankieta weryfikuje opinie mieszkańców na temat pracy urzędu, wskaże nam mocne strony oraz ewentualne obszary, które będziemy mogli udoskonalić.

Ocenie mieszkańców poddane zostaną m.in. warunki obsługi klientów, dostęp do informacji, wiedza i kompetencje urzędników, czas oczekiwania na obsługę. Uczestnicy badania wypowiedzą się na temat zachowania urzędników oraz ich chęci udzielania pomocy. Ankietowani zostaną poproszeni również o wskazanie obszaru, który ich zdaniem powinien sprawniej funkcjonować. Na podstawie wyników badania urzędnicy zaplanują działania, które pomogą podnieć jakość realizowanych przez urząd zadań administracji publicznej.

Oceny można dokonać on-line albo w wersji papierowej wrzucić do specjalnej urny. Ulotki oraz urny można znaleźć w holu w ratusza, w budynku urzędu przy ul. Wyzwolenia 30, w Urzędzie Stanu Cywilnego, Wydziale Komunikacji oraz w Biurze Obsługi Klienta (narożnik ratusza).

Ankieta jest anonimowa i będzie dostępna do 15  września.

[wypełnij ankietę on-line]

<- Wstecz do: Archiwum