Miasto Olsztyn otrzymało drugą nagrodę w kategorii „Kampania Produktu Turystycznego” w konkursie Tourism Trends Awards. Wręczenie nagród odbyło się w niedzielę 8 kwietnia w Gdańsku na konferencji „Nowe Trendy w Turystyce 2018”.

Olsztyn nagrodzono za ubiegłoroczną kampanię promocyjną popularyzującą postać Mikołaja Kopernika oraz jego związki z Olsztynem i regionem. Nagrodę w imieniu samorządu miejskiego Olsztyna odebrał Krzysztof Otoliński, dyrektor Biura Promocji i Turystyki w ratuszu.

– Bardzo się cieszę z tej nagrody, bo po pierwsze był to nasz debiut w tym konkursie, po drugie zaś kolejny raz uzyskaliśmy potwierdzenie, że wykorzystywanie Mikołaja Kopernika w promocji turystycznej naszego miasta to dobry kierunek – komentuje Krzysztof Otoliński.

Nagrodą za drugie miejsce w konkursie jest kampania promocyjna na łamach trójmiejskiego Magazynu Together. Pierwsze miejsce zajęła kampania crowdfundingowa „Letters from Sopot”, której celem jest otwarcie kolejnego interaktywnego muzeum Ludwiga Plentego.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku „Całoroczna kampania promocyjna popularyzująca postać Mikołaja Kopernika oraz jego związki z Olsztynem i regionem – w Polsce i za granicą” otrzymała główną nagrodę w kategorii „promocja ogólna” w konkursie PRO Warmia i Mazury pod auspicjami Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego.

<- Wstecz do: Archiwum