TechFirst Olsztyn #19 — wieczór o autonomii i grywalnych reklamach

2 min czytania
Grafika promocyjna wydarzenia TechFirst Olsztyn #19 — wieczór o autonomii i grywalnych reklamach

Wieczór z technologią, który łączy konkretne case’y z praktycznymi wskazówkami — od autonomicznych pojazdów po grywalne reklamy na telefon. Warto zarezerwować sobie ten termin i wpaść posłuchać, co mówią osoby budujące te rozwiązania na co dzień.

Szczegóły wydarzenia (TechFirst Olsztyn #19)

  • Data i godzina: wtorek, 4 listopada 2025, godz. 18:00
  • Miejsce: Kuźnia Społeczna, ul. Kotańskiego 1, Olsztyn (sala lokalna)
  • Rejestracja: Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona — rejestracja przez formularz wydarzenia.
  • Organizator: TechFirst. Partnerzy: Kuźnia Społeczna i PostHog.
  • Kontakt w sprawie prezentacji: Paweł — [email protected]

Agenda i prelegenci

  • 17:45 — rejestracja
  • 18:00 — powitanie
  • 18:05 — start prezentacji
  1. Monika Nawrot (Waymo) — Waymo: technologia, bezpieczeństwo i przyszłość mobilności

    • Omówienie tego, jak autonomiczne pojazdy łączą zaawansowaną percepcję sensoryczną z algorytmami AI, praktyczne aspekty wdrożeń komercyjnych i wpływ na standardy bezpieczeństwa transportu.
    • Monika pracuje jako Starsza Inżynierka Oprogramowania w Waymo w Warszawie; ma 15 lat doświadczeń z projektami w różnych krajach i wiedzę od inżynierii po zarządzanie.
  2. Jakub Kukuryk (Mad Chicken Studio) — Grywalne reklamy — kiedy reklama staje się grą

    • Co to są grywalne reklamy i jak wygląda ich praktyczne budowanie pod ograniczenia telefonów: różnice, obostrzenia, metody zmniejszania rozmiarów modeli 3D i grafiki.
    • Jakub przeszedł od animacji Flash przez JavaScript do game developmentu i specjalizuje się w grach HTML5 i produkcji grywalnych reklam.

Opis spotkania

TechFirst to cykl spotkań technicznych z praktycznym zacięciem — krótkie, merytoryczne prezentacje i realne doświadczenia z projektów. Na tej edycji dostaniemy dwa uzupełniające się spojrzenia: jedno z poziomu infrastruktury i bezpieczeństwa mobilności autonomicznej, drugie z obszaru frontu użytkownika i optymalizacji zasobów w reklamie interaktywnej.

Dla kogo?

  • Dla inżynierów i inżynerek oprogramowania, którzy chcą zobaczyć zastosowania AI w mobilności.
  • Dla twórców gier, frontendowców i osób pracujących z reklamą mobilną zainteresowanych technikami optymalizacji.
  • Dla studentów i osób ciekawych, jak technologie zmieniają codzienne usługi.

Co warto zobaczyć: praktyczne przykłady wdrożeń i konkretne techniki optymalizacji grafiki/3D, które łatwo przenieść do własnych projektów.

Link do wydarzenia na Facebooku

Autor: info_wydarzenia