TechFirst Olsztyn #19 — wieczór o autonomii i grywalnych reklamach

Wieczór z technologią, który łączy konkretne case’y z praktycznymi wskazówkami — od autonomicznych pojazdów po grywalne reklamy na telefon. Warto zarezerwować sobie ten termin i wpaść posłuchać, co mówią osoby budujące te rozwiązania na co dzień.
Szczegóły wydarzenia (TechFirst Olsztyn #19)
- Data i godzina: wtorek, 4 listopada 2025, godz. 18:00
- Miejsce: Kuźnia Społeczna, ul. Kotańskiego 1, Olsztyn (sala lokalna)
- Rejestracja: Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona — rejestracja przez formularz wydarzenia.
- Organizator: TechFirst. Partnerzy: Kuźnia Społeczna i PostHog.
- Kontakt w sprawie prezentacji: Paweł — [email protected]
Agenda i prelegenci
- 17:45 — rejestracja
- 18:00 — powitanie
- 18:05 — start prezentacji
- Monika Nawrot (Waymo) — Waymo: technologia, bezpieczeństwo i przyszłość mobilności - Omówienie tego, jak autonomiczne pojazdy łączą zaawansowaną percepcję sensoryczną z algorytmami AI, praktyczne aspekty wdrożeń komercyjnych i wpływ na standardy bezpieczeństwa transportu.
- Monika pracuje jako Starsza Inżynierka Oprogramowania w Waymo w Warszawie; ma 15 lat doświadczeń z projektami w różnych krajach i wiedzę od inżynierii po zarządzanie.
 
- Jakub Kukuryk (Mad Chicken Studio) — Grywalne reklamy — kiedy reklama staje się grą - Co to są grywalne reklamy i jak wygląda ich praktyczne budowanie pod ograniczenia telefonów: różnice, obostrzenia, metody zmniejszania rozmiarów modeli 3D i grafiki.
- Jakub przeszedł od animacji Flash przez JavaScript do game developmentu i specjalizuje się w grach HTML5 i produkcji grywalnych reklam.
 
Opis spotkania
TechFirst to cykl spotkań technicznych z praktycznym zacięciem — krótkie, merytoryczne prezentacje i realne doświadczenia z projektów. Na tej edycji dostaniemy dwa uzupełniające się spojrzenia: jedno z poziomu infrastruktury i bezpieczeństwa mobilności autonomicznej, drugie z obszaru frontu użytkownika i optymalizacji zasobów w reklamie interaktywnej.
Dla kogo?
- Dla inżynierów i inżynerek oprogramowania, którzy chcą zobaczyć zastosowania AI w mobilności.
- Dla twórców gier, frontendowców i osób pracujących z reklamą mobilną zainteresowanych technikami optymalizacji.
- Dla studentów i osób ciekawych, jak technologie zmieniają codzienne usługi.
Co warto zobaczyć: praktyczne przykłady wdrożeń i konkretne techniki optymalizacji grafiki/3D, które łatwo przenieść do własnych projektów.
Autor: info_wydarzenia

