UM Olsztyn: Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta

2 min czytania

Od poniedziałku (14.03.) zamknięty do odwołania zostaje Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej. Ponadto zmieniają się godziny funkcjonowania urzędu.

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie klientów jak również pracowników, informujemy że Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej zostaje zamknięty. Wszystkie aktywne rezerwacje dokonane w POM obowiązują w: Wydziale Komunikacji przy ul. Knosały 3 lub w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Jana Pawła II 1, w zależności od rodzaju załatwianej sprawy.

- Wszyscy klienci, którzy zadeklarowali odbiory dokumentów w POM, mogą odebrać dokumenty w Wydziale Komunikacji po wcześniejszym zarezerwowaniu wizyty - deklaruje Jakub Siudziński, zastępca dyrektora Wydziału Komunikacji z Urzędu Miasta Olsztyna.

Informujemy także, że zmieniają się godziny obsługi mieszkańców w poniedziałki. Oznacza to, że następujące wydziały i biura będą pracowały od 8:00 do 16:00:

  • Biuro Obsługi Klienta
  • Wydział Podatków i Opłat - Punkt Obsługi Podatnika
  • Kancelaria Ogólna Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • kasy w budynku przy ul. Ryszarda Knosały 3
  • Wydział Komunikacji

Jednocześnie informujemy, że zmianie nie ulegają godziny rezerwacji kolejki elektronicznej. Te osoby, które mają zarezerwowaną kolejkę po godzinie 16:00 zostaną obsłużone zgodnie z planem.

Ponadto informujemy, że od poniedziałku (16.03.) część wejść do budynków Urzędu Miasta będzie zamknięta.

  • do ratusza będzie można wejść tylko od ulicy Ratuszowej
  • w budynku na ul. Wyzwolenia otwarte zostanie tylko wejście od parkingu

Apelujemy o ograniczenie do niezbędnego minimum wizyt osobistych w Urzędzie. Szczegółowe informacje można znaleźć

na naszej stronie internetowej

<- Wstecz do: Archiwum

Urząd Miasta Olsztyna,

olsztyn.eu/nc/o-olsztynie/aktualnosci/article/zmiany-w-funkcjonowaniu-urzedu-miasta.html

Autor: krystian